BPO

Przejęcie wybranych czynności księgowych

GLC wychodzi naprzeciw potrzebom firm, które decydują się na rezygnację z samodzielnego prowadzenia niektórych czynności księgowych i zlecenie ich wyspecjalizowanemu podmiotowi. Biuro rachunkowe GLC oferuje wystawianie faktur sprzedażowych, przygotowywanie przelewów, rozliczanie delegacji i zaliczek pracowniczych i wiele innych czynności zależnych od potrzeb Klienta.

Zalety zlecenia na zewnątrz niektórych usług finansowo-księgowych:

  • minimalizacja kosztów własnych (m.in. zatrudnienia pracowników, utrzymania powierzchni biurowej i wyposażenia stanowisk pracy)
  • wysoka jakość usług świadczonych przez doświadczonych specjalistów z zakresu księgowości, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami
  • możliwość skoncentrowania się na zasadniczej działalność firmy

Zobacz również

Skontaktuj się z nami






Zadzwoń do nas

Nasi specjaliści odpowiedzą na wszelkie Twoje pytania.
Zapraszamy do kontaktu