Organizacja księgowości w firmie

W oparciu o badanie biegłego rewidenta oraz analizę biznesową i podatkową przedsiębiorstwa GLC świadczy usługi audytu procesów księgowych w przedsiębiorstwie. Ich celem jest obniżenie kosztów prowadzenia rachunkowości, zwiększenie bezpieczeństwa finansowego spółki i zminimalizowanie ryzyka nadużyć.

Badanie organizacji księgowości w firmie obejmuje m.in.:

  • monitoringanalizę pracy poszczególnych pracowników oraz identyfikację „wąskich gardeł”
  • przeprowadzenie testów kompetencji pracowników działu finansowo-księgowego
  • weryfikację czasu pracy w dziale finansowo-księgowym
  • analizę obiegu dokumentów, współpracy działu finansowo-księgowego z innymi działami spółki
  • analizę wdrożenia programu księgowego pod względem ustawień systemu, w tym stosowanych schematów księgowych, usprawnień i automatyzacji (w tym automatyzacji raportowania do podmiotów zewnętrznych i na cele wewnętrzne)
  • ustalenie zakresu obowiązków i podziału pracy pomiędzy poszczególne osoby w dziale, dostosowanie ich do indywidualnych kompetencji pracowników
  • analizę jakości oraz terminowości sporządzanych raportów dla zarządu, właścicieli, instytucji zewnętrznych.

 

 

W oparciu o analizę przygotowujemy plan naprawczy i pomagamy we wdrożeniu nowych rozwiązań.

Zobacz również

Skontaktuj się z nami






Zadzwoń do nas

Nasi specjaliści odpowiedzą na wszelkie Twoje pytania.
Zapraszamy do kontaktu