fbpx

Organizacja księgowości w firmie

„Obniżenie kosztów prowadzenia rachunkowości, zwiększenie bezpieczeństwa finansowego spółki i zminimalizowanie ryzyka nadużyć – to podstawowe cele naszej usługi.”

Klaudia Derela
Dyrektor Działu Rachunkowości, Executive mba

Organizacja księgowości w firmie

„Obniżenie kosztów prowadzenia rachunkowości, zwiększenie bezpieczeństwa finansowego spółki i zminimalizowanie ryzyka nadużyć – to podstawowe cele naszej usługi.”

Klaudia Derela
Dyrektor Działu Rachunkowości, Executive mba

Kontakt do Twojego opiekuna:

Klaudia Derela
partner zarzadzający, dyrektor działu rachunkowości,
executive mba

+ 48 515 449 333
kderela@glc.pl

linkedin

Organizacja księgowości w firmie

W oparciu o badanie biegłego rewidenta oraz analizę biznesową i podatkową przedsiębiorstwa przeprowadzamy kompleksowy audyt procesów księgowych. Dzięki usprawnieniu organizacji księgowości firma zyskuje bezcenne poczucie bezpieczeństwa prawno-księgowego oraz może jeszcze wydajnej realizować swoje codzienne zadania.

Co robimy?

Jak pomagamy w ramach projektu?

  • monitorujemy i analizujemy pracę poszczególnych pracowników oraz identyfikujemy tzw. “wąskie gardła”,
  • prowadzimy rzetelne testy kompetencji pracowników działu finansowo-księgowego,
  • weryfikujemy czas pracy w dziale finansowo-księgowym,
  • analizujemy obieg dokumentów pod kątem współpracy działu finansowo-księgowego z innymi działami spółki,
  • zapewniamy pomoc przy wdrażaniu zintegrowanych systemów księgowych,
  • przeprowadzamy analizę wdrożenia programu księgowego pod względem ustawień systemu oraz stosowanych schematów księgowych, usprawnień i automatyzacji (w tym automatyzacji raportowania do podmiotów zewnętrznych i na cele wewnętrzne),
  • wspieramy w ustaleniu zakresu obowiązków i podziału pracy pomiędzy poszczególne osoby w dziale oraz dostosowanie ich do indywidualnych kompetencji pracowników,
  • prowadzimy analizę jakości oraz terminowości raportów sporządzanych dla zarządu, właścicieli oraz instytucji zewnętrznych.

Na podstawie przeprowadzonej przez naszych ekspertów analizy przygotowujemy szczegółowy plan naprawczy. Towarzyszymy Klientom przy wdrożeniu wszystkich nowych rozwiązań.

Dlaczego GLC?

  • wysokie kompetencje zespołu ekspertów GLC oraz praktyczna znajomość skutecznych rozwiązań księgowych i biznesowych,
  • współpraca także w języku angielskim,
  • bogate doświadczenie w organizacji procesów księgowych, zarówno w małych i średnich firmach, jak również w przedsiębiorstwach z kapitałem zagranicznym z całego świata oraz spółkach giełdowych (NewConnect, GPW),
  • terminowość i stały kontakt.

Jestem ekspertem w tej dziedzinie.

Skontaktuj się ze mną

Klaudia Derela
partner zarzadzający, dyrektor działu rachunkowości,
executive mba

Inne usługi, które mogą
Cię zainteresować

I miejsce w Polsce

wg. Rankingu Rzeczpospolitej

Strona naszej kancelarii została wybrana najlepszą wśród stron doradców podatkowych w 2020 roku.

Zobacz ranking Rzeczpospolitej

I MIEJSCE W POLSCE

wq. Rankingu Rzeczpospolitej

Strona naszej kancelarii została wybrana najlepszą wśród stron doradców podatkowych w 2020 roku.

Zobacz ranking Rzeczpospolitej