fbpx
+48 32 479 10 50

Opieka serwisowa

Opieka serwisowa to idealne rozwiązanie dla wymagających. Doskonale rozumiemy, że Klienci często chcą – po prostu – korzystać z systemu, a w razie jakichkolwiek pytań, móc zgłosić się do specjalistów i szybko otrzymać konkretną odpowiedź.

W ramach naszej usługi indywidualnej opieki serwisowej to właśnie zapewniamy.

Enova365

„Dzięki indywidualnej opiece serwisowej Klient nie musi przejmować się żadnymi kwestiami technicznymi i merytorycznymi związanymi z korzystaniem z systemu enova365. Doświadczeni specjaliści pozostają w gotowości, aby szybko zająć się każdym zgłaszanym zagadnieniem”.

Łukasz Zarzycki partner zarządzający, executive mba, biegły rewident, doradca podatkowy, doradca restrukturyzacyjny

Kontakt do Twojego opiekuna:

Łukasz Zarzycki

partner zarządzający, executive mba, biegły rewident, doradca podatkowy, doradca restrukturyzacyjny

Co robimy?

  • dbamy o dostosowywanie systemu do aktualnych przepisów prawnych, szybko uwzględniając niezbędne zmiany,
  • zapewniamy niezwłoczną pomoc w kwestiach technicznych,
  • oferujemy wsparcie w formie zdalnej, telefonicznej, jak również bezpośrednio w siedzibie Klienta.

Opieka serwisowa to idealne dopełnienie procesu migracji danych i ostatecznego wdrożenia. Zapewnia bezcenne poczucie komfortu, dzięki któremu Klient ma pewność, że system w możliwie najlepszy sposób realizuje interes jego przedsiębiorstwa.

Dlaczego GLC?

  • wieloletnie doświadczenie w świadczeniu opieki serwisowej systemu enova365,
  • możliwość skorzystania z pomocy ekspertów w dogodnej dla Klienta formie – telefonicznej, zdalnej lub osobiście.
  • gwarancja szybkiej reakcji na zgłaszane zagadnienie,
  • pełna odpowiedzialność za proponowane rozwiązania.

Jestem ekspertem
w tej dziedzinie.

Skontaktuj się ze mną

Łukasz Zarzycki

partner zarządzający, executive mba, biegły rewident, doradca podatkowy, doradca restrukturyzacyjny

Copyright GLC

Strategia, realizacja, wsparcie Tomczak | Stanisławski